A Pénzügyminisztérium pályázatot hirdet a Közigazgatási Államtitkári Titkárságon

A Pénzügyminisztérium

pályázatot hirdet

 

a Közigazgatási Államtitkári Titkárságon

 

koordinátor munkakör betöltésére

 

 

A munkakört betöltő feladata:

·         segíti a közigazgatási államtitkár munkáját, döntéseinek előkészítését, közvetíti a közigazgatási államtitkár utasításait,

·         részt vesz a kormányzati döntéshozatali fórumok üléseinek előkészítésével kapcsolatos feladatok szervezésében,

·         részt vesz a Közigazgatási Államtitkárság ügyiratforgalmi, adminisztrációs és koordinációs feladatainak intézésében,

·         kapcsolatot tart a Pénzügyminisztérium szervezeti egységeivel, valamint a közigazgatási szervek vezetőinek titkárságával,

 

Pályázati feltételek:

·         magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,

·         igazgatásszervező, közigazgatás-szervező alapképzési szakon, kormányzati tanulmányok és közigazgatási tanulmányok szakirányú továbbképzési szakon szerzett szakképzettség,

·         Microsoft Office felhasználói szintű ismerete (különösen Ms Word, MS Excel, Ms PowerPoint).

 

Az illetmény, valamint az egyéb juttatások megállapítása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, továbbá egyéb vonatkozó jogszabályok és belső utasítások alapján történik.

 

Téged várunk, ha szeretnéd megismerni a közigazgatást a gyakorlatban, képes vagy csapatban dolgozni, jó kommunikációs és szervezőkészséggel, logikai érzékkel rendelkezel, illetve feladataid ellátása során a precízség jellemző Rád.

 

Pályázatodat egy önéletrajz és egy motivációs levél benyújtásával várjuk a hrpalyazat@pm.gov.hu  e-mail címre 2018. június 30-ig, melyhez kérjük, hogy az adataid megismeréséhez hozzájáruló nyilatkozatodat is csatold.

 

Kérünk, hogy az e-mail tárgyában tüntesd fel az „álláspályázat koordinátor munkakörre” szöveget.

 

nyilatkozat_adatok megismerhetőségéről.docx
Word letöltése